top of page

دانلود انیمیشن Batman Soul of the Dragon 2021 – بتمن روح اژدها

دانلود انیمیشن Batman Soul of the Dragon 2021 – بتمن روح اژدها با دوبله فارسی


دانلود انیمیشن Batman Soul of the Dragon 2021 – بتمن روح اژدها
دانلود انیمیشن Batman Soul of the Dragon 2021 – بتمن روح اژدها

نام انیمیشن: Batman Soul of the Dragon – بتمن: روح اژدها

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip x265 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن بتمن: روح اژدها (به‌انگلیسی: Batman: Soul of the Dragon 2021) در مورد بتمن، برنز تایگر، لیدی شیوا و ریچارد است که به‌دلیل وجود آشنایی بین یکدیگر، اتحاد قدرتمندی بین‌شان شکل می‌گیرد. آن‌ها توسط استاد هنرهای رزمی مهارت‌های خود را افزایش داده و کار خود را برای رویایی با دشمن خود شروع می‌کنند. آن‌ها برای چندین سال تحت شرایط مرموزی مفقود شده بودند و حال این آشنایی می‌تواند شرایط را به کل تغییر دهد. داستان از جایی شروع می‌شود که یک یادگار نفرین شده دوباره بازمی‌گردد و رازی که استادشان برای سال‌ها از آن‌ها پنهان کرده بود، فاش می‌شود.

حال بتمن و گروهش باید دوباره به صحنه‌ی نبرد شهر آمده آخرین کشتارهای خود را با هنرهای رزمی خود داشته باشند. آن‌ها باید کنترل این یادگار قدیمی را به‌دست آورده و همه چیز را دوباره به روزهای اول بازگردانند. البته رازی که فاش شده است، گروه را در شرایط بدی قرار داده است و مشخص نیست که این اتحاد تا کی می‌تواند ادامه داشته باشد.


در انیمیشن Batman Soul of the Dragon 2021 شاهد این خواهیم بود که تک تک اعضای گروه کم کم مهارت خودشان را پیدا می‌کنند و گویا هیچ چیزی نمی‌تواند دوستان قدیمی را از همدیگر جدا کند. ابتدا با مهارت هرکدام از این دوستان آشنا خواهیم شد و سپس به سراغ داستان جدایی هرکدام می‌پردازیم. باید دید که قدرت اعضای گروه برای دشمن اصلی کافی است یا کنترل این یادگار قدیمی، به دست دشمن خواهد افتاد. سبک گرافیکی انیمیشن مطابق با کارتون‌های جذاب سری بتمن است و به‌همین دلیل کاربران و تماشاگران ارتباط بهتری با آن برقرار خواهند کرد. صداپیشه‌های اصلی نیز بازگشته‌اند تا لذت شنیداری این انیمیشن سینمایی را برای ما دوچندان کنند.


———————

8 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page